Satsa pÄ nÄgot stort, eller?

Nu har min kropp vilat i snart 4 mÄnader efter förlossning. TrÀning Àr nÄgot som jag kommer satsa riktigt pÄ. Jag vill inspirera andra mÀnniskor , andra mammor. Bra kost, övningar m.m

Kommer satsa pÄ de hÀr. Verkligen. TrÀning har alltid vart en stor del av mitt liv. Men de har vart mycket vila de senare pÄgrund av 4 graviditeter. 3 gravidetet tÀtt.
Efter Noah ( min nr 3) skulle jag inte ha mera barn. Började trĂ€na och kroppen Ă€ndrades fort! Hela min kost, med proteinrik mat. Helt fantastisk. Va sĂ„ nöjd, den korta tiden som kroppen gav resultat. Blev gravid igen. Mina planer va att trĂ€na under gravideten men tröttheten och illamĂ„endet tog över . 
Nu! Nu lĂ€ngtar ja! I slutat pĂ„ mĂ„naden börjar min resa igen. Och jag kommer aldrig sluta trĂ€na igen! 

Bilden Ă€r tagen efter jag fött mitt 3.e barn. Resultat efter trĂ€ning. Till och med mina magmuskler började komma fram. De trodde jag aldrig! 
LĂ€ngtar o se resultat efter 4.e barnet!




Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback