2013

Första inlÀgget iÄr :D Mycket har hÀnt sedan sista inlÀgget.
 
PÄ julafton var hela familjen hÀr hos mig o fira jul, Àlskar nÀr hela familjen e samlad. Julen var den enda dagen jag var ledig sÄ man fick passa pÄ o njuta var enda sekund!
Lucas har fyllt 5 Är! Stora grabben nu! nÀsta Är börjar han i 0.an, tiden gÄr sÄ otroligt fort! 
Helgen innan NyÄrsafton firade vi Lucas med tÄrta o presenter :) VÀnner kom hit o hade trevlig :D Lucas var hos sin pappa pÄ nyÄrsaftons veckan.
 
Hur fira ni nyÄr? Jag jobba som vanligt bÄde nyÄr och nyÄrsdagen, sÄ jag skÄla in nyÄrsafton med en alkoholfri öl med min fina man :)
 
FÄr se om jag fÄr bloggsuget tillbaka, fortfarande en sak som fattar. EN KAMERA!
 
 
 



Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback